mandag 24. mars 2014

Lenge siden sist!

Ja, nå er det lenge siden sist! Det har ikke skjedd så mye, jeg har blitt 14 år ivertfall! Jippi!! :) Jeg har jo også begynt på Mesterfjellet ungdom skole :) Der trives jeg godt! Vennene mine kommer og går for å si det sånn..! Jeg har fått en ny katt, Pusur <3


Vennegjengen på skolen har blitt større. Den består av meg, Malin, Adele, Mina, Susanne og Stine <3 Men jeg må innrømme at det er jeg og Malin som har det mest gøy sammen! Malin har vært med hjem til pappaen min i Porsgrunn <3 Hun sov der fra fredag til lørdag. Det gøyeste vi gjorde da, det var da vi dro til Down Town på fredagskveden <3 



Også må jeg ikke glemme å si hva jeg, Amanda og Oliver fikk i julestømpa! Vi fikk....... DISNEY ON ICE BILLETTER!!!!!! Vi skulle dit i Januar :) Oliver valgte å ikke bli med så vi spurte Angelica om hun ville ha billetten til Oliver, og det ville hun <3 Så vi dro til Oslo får å se på!





Sånn, da fikk dere en liten oppsumering av hva dere har gått glipp av <3 Ses snart igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar